fredag 11 april 2008

PraktikantLinnea


Den här veckan har Linnea Ljungdahl, från klass 8b på Junedalskolan praktiserat hos oss.
Så här beskriver hon sig själv:
"Jag bor i Taberg och i Jönköping. Varannan vecka hos min mamma Helen och varannan hos pappa Mats. Jag har också en lillasyster som heter Olivia. Hos mamma har jag en hund och hos pappa har jag en katt.
På fritiden är jag mycket i stallet. Jag har ridit i snart 6 år och rider både i hoppspecial på lördagar och vanlig ridlektion på tisdagar.
Jag gillar dessutom att rita och går på kulturskolans bild och form på torsdagar. Där har jag gått sedan jag gick i 3:an. Jag brukar bland annat rita bilder till en klubbtidning som JFK (Jönköpings Fältrittklubb) ger ut ett antal gånger per termin."

Ett exempel på vad Linnea har haft för sig under veckan hittar du här.

Inga kommentarer: