tisdag 13 maj 2008

Nadine fokuserar personliga mötet




Vissa människor föds med en speciell känsla för det personliga mötet. De lyssnar, ser och förstår. Och får situationen att kännas behaglig, engagerad och intressant. Nadine Gunnarsson är en sådan människa. Dessutom vet hon vad som krävs för att få ditt varumärke att lyfta.
Därför är vi mycket glada att hon sedan 5 maj jobbar som projektledare och strategiutvecklare på Concret.

Vem är du?
– Född i Jönköping för snart 25 år sedan. Är tillbaka i Jönköping efter några år i Skåne.
Målmedveten och trivs med nya utmaningar. Gillar inte: ”Det går inte".

Bakgrund?
– Har varit marknadsassistent på Systeam Solution Provider. Sedan blev det Skåne och sälj- och marknadsföringsstudier på IHM i Malmö. Det ledde mig vidare till ett försäljningsjobb på Protect U i Kristianstad.

Viktigaste uppgift som projektledare/strategiutvecklare på Concret?
Samarbetet med våra uppdragsgivare. Med betoning på samarbete. Vi ska utvecklas tillsammans. Och vi ska utveckla kommunikation tillsammans. Sedan hoppas jag kunna tillföra lite nytt tänk i den kreativa processen. Mest ser jag fram emot mötet med nya människor.

Fritiden?
– Ägnas mest åt Kaisa, Collins och Doris, mina tre hundar (en Mallinois och två Jack Russells) som alltid finns i närheten av matte. Snart kompletteras ”familjen” med Cocktail, en treårig halvblodhäst som är tänkt att bli min framtida stora stjärna på dressyrbanan.

Inga kommentarer: