fredag 9 oktober 2009

PraktikantFelicia


Den här veckan har vi haft Felicia här på praktik. Vi är verkligen lyckligt lottade när det gäller praktikanter för idag bjöds det både på skönsång, gitarrlir och tårta.
Så här presenterar hon sig själv.

»Jag heter Felicia Jacobsson. Jag går sista året i grundskolan på Alfred Dahlin i Huskvarna. Vi nior har två praktikveckor denna hösten. Första veckan praktiserade jag på Musikbörsen i Jönköping. Mycket lärorikt! Musik är mitt största intresse.
Nu andra veckan är jag på Concret Reklam och kollar läget. Skulle ha varit här för ett år sedan på praktik men det fanns ingen ledig plats för mig. Så jag passade på att fråga nu igen, och nu jag var välkommen.«

Under veckan har hon kört ett hemsidesprojekt där hon jobbat med såväl text, bild och programmering.
- Det har varit grymt kul och lärorikt. Jag kunde ingenting om hemsidesprogrammering innan jag kom hit så det har gått fort fram.
Resultatet hittar ni här.