måndag 18 oktober 2010

Praktikant-Jonna presenterar sig




Här har ni mig, Jonna Andersson. Jag är en 15-årig tjej som lägger största delen av min tid på fotboll och träning. Mina vänner skulle nog säga att jag är lite av träningsfreak då jag spenderar mer tid i gymmet än med dem vissa gånger.

När jag inte tränar eller spelar fotboll brukar jag rida, då jag har en liten häst att ta hand om. De flesta brukar bli väldigt förvånade när de får reda på att jag rider. Jag är verkligen inte den typen som ser ut att hålla på med hästar.

Jag tycker även om att skriva och i framtiden skulle jag vilja bli en framgångsrik sportjournalist. Antingen det eller något annat som har med sport och träning att göra.

Musik är ett annat ganska stort intresse. Vad jag lyssnar på går ofta i perioder men just nu är jag väldigt inne på svensk musik, allt ifrån Johnossi till Markus Krunegård.

Så mycket mer finns nog inte att säga. Det här är vem jag är.